onsdag 30 november 2011

Ännu ett julkort

Nu har jag gjort ett julkort till, har "bara" 15 till att göra, man undrar hur man ska hinna det innan jul, men det ska väl gå. :)


Jag har använt en tomtestämpel från WhimsyStamps, som jag köpte hos Pysselgalen häromdagen. Den är färglagd med Promarkerpennor.
Metalldekorationen är köpt hos Py Hobby.


Runt tomten har jag stämplat med en snöflinga från Magnolia. Rosorna har jag lagt Stickles på för lite glitterkänsla.

 Stämpeln God Jul är köpt hos Scrapfabriken, Scallop Cirkel Punchen är från Xcut och den är inhandlad hos Pysselgalen



Snöflingorna har jag gjort med en stans från Martha Stewart. Jag har lagt lite Stickles på snöflingorna och så en fin liten halvpärla från Pappex.

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Underbart julkort med en mysig jultomte på

Åsa/asamia sa...

Gulligt kort med en gullig tomte!
Hoppas du får en fin helg, med tid för pyssel.
Lycka till med julkortstillverkningen!