fredag 25 november 2011

Nytt Julkort

Nytt julkort.


Jag har använt mig av Scrappingpapper från Victorias designhouse. Metalldekorationen är köpt hos Py hobby, dom har verkligen jättefina saker där.

God Jul stämpeln är köpt hos Scrapfabriken. Snöflingan är gjord med en Martha Stewart stans som jag har lagt Stickles på, för att få lite glitter på den, jag har använt Star Dust. Stansen på bården är också Martha Stewart.
Stämpelmotivet är från Some Odd Girl, även denna köpt på Scrapfabriken. Stämpeln heter Gifty Gwen, och jag har färglagt den med Promarkerpennor.

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Vilket jättefint julkort
Trevlig helg

Åsa/asamia sa...

Å så fint kort, och vilken söt stämpel!
Tack för att du skriver en rad när du besöker mig, det uppskattar jag massor!
Hoppas du får en fin dag.
Kram ♥