söndag 29 april 2012

Tackkort

Idag har jag knåpat ihop ett Tackkort, hade tänkt göra fler kort men tiden har bara försvunnit. Men det blev ett nytt kort iallafall.

 Pappret kommer från ett Scrapbookingkit för bröllop.
 Fjärilsdiesen kommer från Memory Box. Halvpärlorna har jag köpt hos Pappex.

 Blommorna kommer från Py Hobby. Jag har använt Stickles Star Dust så blommorna får lite lyster.
 Tack stämpeln har jag embossat med vitt embossingpulver.

 Pärlswirlen kommer från Py Hobby.
Jag har gjort en enkel baksida med en handgjort stämpel som jag har embossat. Jag har använt olika stansar från X-cut.

3 kommentarer:

Oretuscherat sa...

Mysig blogg med massa gulliga kort! önskar jag var lika pysslig :D

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint kort, skirt på nåt vis med fjärilen och de fina lite dova färgerna. Gillar det massor!

Ulrika sa...

Tack för alla fina kommentarer! :)