söndag 28 april 2013

Scrapträff

Förra lördagen var jag på vårens sista scrapträff, det är så himla roligt på våra träffar. 
Gunnie hade med sig tidningen Ett trykk och jag tror att de flesta fick inspiration från den tidningen, så det blev några kort!

Jag gjorde två kort, men jag kan bara visa ett nu, det andra kommer i slutet av maj efter Mors dag! 

Den här kortidén kommer från tidningen!

 Jag har använt mig av papper från ett block jag fick med en scraptidning! Blommorna och halvpärlorna  kommer från Py Hobby! 

Jag har använt en kantstans från Martha Stewert. Fjärilsdiesen kommer från Memory Box och stämpeln fick jag låna på scrapträffen.

Det var allt för idag!





3 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Ditt kort blev jättefint !!! När man tittar runt hos oss i vår grupp får man flera tips på just denna idé. Men inte undra på...den är ju super.
Ha det gott !! Kram Eva

Tess Ekwall sa...

vilken härlig blogg d har!! gilar dina kort väldigt mycket, underbar stil!! självklart vill jag bli följare! ha en härlig dag och fin helg. kram, tess.

Åsa/asamia sa...

Å så roligt med träff, man får alltid så mkt inspiration när man är på träffar.
Ditt kort blev superfint!