onsdag 13 november 2013

Grattiskort

För några veckor sedan fyllde en av mina bästa kompisar år, så då gjorde jag ett grattis kort som jag tänkte visa idag!

 Jag har använt papper från Magnolia, Metalldekorationerna är från Py Hobby. Grattis diesen kommer från Roxstamps som jag har stansat ut i foam även det är köpt på Py Hobby och så har jag lagt lite glitter Stickles på men det syns inte så bra här.
Jag tycker verkligen om det här pappret det är så himla fint. 

 Korten blir så fina med den här kortvikningen tycker jag. På insidan har jag satt dies från Memory Box och från Spellbinders.


På baksidan min personliga stämpel inhandlad hos Pysseldags och en dies från Spellbinder.

4 kommentarer:

Lena sa...

Jättefint kort Ulrika!! Hoppas din vän blev glad!!
Den vikningen är hur tjusig som helst!!
Måste nog göra ett.. ;-)

Kram Lena

Marita Johansson sa...

Jättefint kort och mysig vikning

Tess Ekwall sa...

åh så vackert!! så fina papper och dekorationer. älskar denna vikningen, vet du vad den kallas? önskar dig en fin kväll. kram, tess.

Åsa/asamia sa...

Superfina färger och superfint kort. Så roligt för din vän att få så vackert kort!