tisdag 6 maj 2014

Chokladkort

Det var länge sedan jag skrev något här, det har varit fullt upp hela våren med jobb, sjukdomar mm. 
Jag har scrappat lite grann och tänkte visa tre chokladkort som jag har gjort! 

 Här har jag använt papper från Fabscrap, så himla fint och användbart. Dekorationerna är inhandlade på Py Hobby. Hurra diesen är från Roxstamps!

 Pappret är från Reprint, det köpte jag när vi var på scrappträff i Torsås i påskas. Grattisdiesen är från Roxstamps utsansad i foam, sen embossade jag den med vitt glitter. Metalldekorationerna är även här från Py Hobby. 
För ett tag sen var vi på 50-års kalas, så då blev det ännu ett chokladkort. Det är verkligen kul att göra chokladkort :) 
Jag har använt papper från Pion Design, metalldekorationerna är från samma ställe som ovan. 
Istället för att använda band på det här kortet så satte jag magneter innanför pappret!

 Insidan av kortet!


Tack för att ni tittade in!


1 kommentar:

Anneli Mellstrand sa...

Kanon fina jag har också snöat in på dessa , det blev jätte fint när du embossade foamgrattis såg det ju på träffen ..........

Som sagt det blir inte så mycket scrappat nu för tiden

kram
//Anneli