torsdag 20 november 2014

Project Life

Nu har jag köpt och köpt och köpt och funderat och tittat på bloggar mm mm. Och äntligen fått tummen ur, och gjort mitt första uppslag med Project Life. Jag har kollat runt en längre tid och tyckt att det verkar kul med PL, så för några månader sen var det en butik som hade rea och då passade jag på att köpa på mig några corekits och album från Becky Higgins och en del annat smått och gott. 
Köpte även en del när jag var på mässan i Gbg.

 Så här blev mitt första uppslag, blev ganska nöjd med det. Det blev lite om vår helg i Göteborg när vi var på Scrapmässan. Jag har använt kort från Corekitet My Favorite Things. 
Jag har tänkt göra för hela 2014 men börjar med November, tänkte göra resten av året under julen när jag är ledig! 

 Lite av det jag handlade när jag tänkte jag skulle börja med PL.


Tack för att du besökte mig! 

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Å vad fint du gjort, och så mycket fint material.
Tack för besök i min blogg! :)

Anneli Mellstrand sa...

Jättefint vad duktig du är , du måste ta med på någon träff så jag får se , jag är DÖ-sugen att börja med detta ............
Kram
//Anneli